fortsatt sjuk

Jag fortsätter väl med att vaR sjuk, hostan och nu har det tillkommit snuva också . :/  svåjulklapptt sova om natten när man inte kan andas genom näsan och att det kliar i halsen hela tiden ... blääää vill bli frisk nu ! 
 
Nu ligger jag fortfarande i sängen, mitt hjärta fick rycka ut och skotta snö idag så jag vänar på att han ska komma hem igen :)
 
Leker lite med hans nya "leksak" ; ) 
 
 igår när jag kom hem till hjärtat så sken han som en sol och kan säga att det var inte för att jag kom utan för att han satt i sin fina traktor och skottade snö 
Lycklig kille <3
 
 
igår beställde jag hem nya täcken till hästarna, lilleman får ett vanligt ofodrat regntäcke och figge får ett tjockt vintertäcke så pappa får det lättare med täcken om helgerna , så han slipper byta mellan 3 till 4 täcken . Han är inte så nöjd med de ;) 
Detta får figge , matte blev fattig men pappa blir glad ;) haha hoppas att detta sitter bra nu med så min inte får skav :/
 
igår hämtade jag ut lite roliga böcker på posten 
Mer om detta sen :) 
 
jag och hjärtat fick ju en riktigt fin present av mormor och yngve i julklapp. Igår tände jag den för första gången hur fin som helst 
Nu är det dags att äta frukost klockan är bara 11 ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0