Fredag och - 14 på morgonen

Igår fredag så började jag dagen men att städa ut julen hemma hos pappa och dammsög hela huset, tvättade även och vek tvätt.
 
Efter det tog jag en härlig med väldigt kall ridtur på Figge, Blev bara skritt och trav efter torsdagens hoppträning. Dock sprang Figge av sig lite energi innan jag fick in honom, han sprang som en tok i ca 10 minuter innan jag fick komma fram till honom och ta honom ;) tokhäst. :)
 
 
sen åkte jag till Tierp för att handla mat, hämta ut paket(stora paket) Åkte sen till hjärtas hus och dammsög där och vek tvätt där. sen vidare till mamma för att lämna lite saker och få en duk strykern.
 
Sen tillbaka till hjärtas hus och börja med maten, vi hade Johanna och Macke över på mat och det var hur trevligt som helst. Var ett tag sen vi gjorde detta nu och det måste vi göra oftare.
 
En härlig och "städig" fredag ;)
 
Kände mig såhär igår ;)
 
 
I de stora paketen låg hästarnas nya täcken, sitter som en smäck båda två nöjd och fattig ;)
 
Ha en bra kall lördag ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0