Full fart denna dag med :)

 
Dagens började tidigt, skönt på visst sett :)
 
Började dagen med att göra ett prov fick BARA ett fel ;) så J*VLA skönt !
 
Gick ut och mockade efter det, gjorde klart stallet.
 
Kl 9 åkte jag och Charlotte till ridhuset, jag fick rida henne riktigt fina häst idag. Jäklar vilken fin häst och vilken härlig galopp :D
 
 
När jag kom hem fick jag ställa mig vid spisen på engång för att laga mat åt snickarna idag igen :P
 
sen målade jag i några timmar, efter det tog jag och åkte med Figge till ridhuset, jobbade igenom honom riktigt på marken och han var riktigt fin att rida. Väldigt pigg men arbetsvillig och svettig ;)
 
Nu har jag kollat på farmen och ska nu lägga mig i sängen.
 
saknar mitt hjärta något enormt. <3
 
Vissa ord kan ta riktigt hårt !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0