Helgerna gå för fort

OCh tiden men mitt hjärta för lite :(
 
Aja får hoppas att denna vecka går lika fort som dom andra så är det snart torsdag igen ;)
 
Ny vecka alltså och jag började denna vecka med ett styrkepass ;)
Jag hämtade 35 spånbalar,  så nu har jag ett tag framöver ;)
Dagen kommer gå i fullfart har as mycket att göra efter lunch och ska snart gå och steka hamburgare till snickarna som är här och jobbar på vårat hus.
 
till helgen då,
 
I går söndag så målade ja lite, red figge hemma på åken. Han var pigg men fin. När jag kom hem till hjärtat igen så gick jag en liten promenade på 1.30 timme ;)
riktigt skönt fast det var kallt så fort solen gick i molen .
Sen kollade jag på hästhoppning medans hjärtat lagade sina matlådor till veckan :)
 
I lördags var vi på isen halva dagen .
Mycket kläder på :)
sen åkte jag hem för att motionera figge och det blev ett longeringspass, riktigt pigg var han men lugnade ner sig efter ett tag och arbetade på bra :)
 
På kvällen provade jag och hjärtat en ny maträtt nämligen pizzabullar, super gottt :D
Perfekt att frysa in med och ta fram när man är små sugen ;)
 
Nej nu är det dag att slå ihop datorn och börja beta av listan.
 
Spån och söka jobb kan jag bocka av redan ;)
 
Hejs svejs!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0