Måla måla måla

Idag ringde kl 6.00 det var ett tag sen klockan ringde så tidigt.
 
så hästarna fick komma ut tidigt, frukost,  stallet mockades och sen började jag måla .
började måla kl 9 och målade i 9 h i dag och slutade vid 18 tiden lagom slut jag är i höfterna nu efter detta. Bara på imorgon igen ;)
sen åt jag och sen har jag tillbringat kvällen i stallet, longerade figge lite lätt i trav i 20 minuter.
 
det slog mig idag när jag var i stallet hur många träns behöver man till en häst ? ;)
Figge har 5 st just nu ;)
Nu har mitt hjärta åkt tillbaka till storstan och jag sakna honom redan, jag har vant mig med att ha honom hemma. längtar tills den dagen när vi kan sova tsm varje dag <3
 
dags att sova och tagga till hoppträningen för linda imorgon bitti, äntligen får jag träna för Linda igen. Hoppas att Figge är på sitt bästa humör imorgon ;)
 
Natti natt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0