Nyår !

Japp då var det nytt år igen 2014 :D
Vart tar tiden vägen!!! :O
 
I går på nyårsafton så fixade jag hästarna direkt på morgonen, figge fick vila :)
 
sen runt lunch firade hjärtas pappa som fyllde år, vart kvar där ett bra tag. Otroligt trevligt var det och mycket folk :)
 
Sen hem för att kasta i oss en panpizza och byta om för att dra i väg till Tobo på nyårs fest.
 
Hela härliga gänget, förutom Ina då som tog kortet.
Kvällen gick väldigt snabbt och var trevlig. Kom hem runt 3 på natten. somnade bredvid det bästa jag har <3
 
Sov 5 h och sen upp för att släppa ut hästar och motionera figge, det blev longering idag. Han var riktigt fin och vi höll på i 45 minuter. Sen mockade jag och gjorde iordning allt.
Åkte tillbaka till hjärtat för att käka lite pannkakor, sen satte han mig på jobb ;) vi städade ur hans garage, blir riktigt fin där :)
 
Nu är jag färdig duschad och väntar på att hjärtat ska komma och hämta mig och dra vidare till Gävle för att kolla på bio, Hundraåringen står på schemat ikväll. Första gången jag och hjärtat gör något mysigt tsm utanför huset helt själva ;) Bara träffas i 5 månader och varit tsm i 3 månader imorgon :D <3 I like !
 
Nej dags att byta kläder också kanske ;)
 
Ha en härlig onsdagskväll <3
 
Ps. mitt underbara hjärta har lagat min bil :D så lycklig att jag har denna händiga man som kan allt ;)  <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0