Asfalt hela dagen

Slut i både huvve och kropp efter en heldags asfaltering. Varit lite här och lite där känns det som. Känns även som man skulle jobba på cirkus. Först lasta läggare och vält . Av och på hel tiden för att flytta till nästa jobb. Flak ska med hit och dit. Paddan åker in och ut ur bilen . 

Efter jobbet så åkte jag och hjälte farmor med en lite sak. Sen sprang jag . Kändes lätt idag, fast varmt ;)

Efter det åt jag mat och satt pratade med mamma, Ewe och Pelle en bra stund.

Sen var det bara att åka till stallet en snabbis och kolla hästen och ge honom mineraler. Borstade honom i kvällssolen :) underbart !!

Nu ligger jag i sängen för att sova :) 

Fick en kompis idag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0