Dags att skriva här igen kanske

har tänkt i flera dagar nu att jag skulle skriva med tiden bara försvinner ;)
 
I fredag så drog jag och älskling till Sundsvall, älskling frågade mig kl 13 om vi skulle åka och kl 19 befann vi oss där. impulsivt och bra :D
fredagen var mysig och underbar.
lördagen började vi dagen med en enorm frukost och sen gick vi på stan lite innan vii letade på en strand och låg och stekte i solen :)
Även en härlig middag hann vi med på lördagskvällen :)
 
 
I söndag var en lugn dag.
Red figge med sällskap av mickis och hennes finns häst :)
 
 
Idag måndag så går vi in på sista arbetsveckan innan semester :D  i lööv it :D
 
Fick hem mitt nya träns till figge idag tack linda som gjorde hemleverans ;)

löööv it :D
 
Red Figge också när jag var i stallet, skritatde i  1h  så på hemvägen vill hellre figge trava/galoppera , vi skulle skritta så det resulterade i en sjöblöt häst xD

herregud säger jag bara xD
 
Nu ska ja mysa i soffan med hjärtat :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0