jobb/semester/jobb

2 veckor semester har hittills varit 4 dagars semester ;)
 

härligt !
 
Grymt seg idag, ön i går natt hemma kl halv 4. sen upp idag vid 8 för att hinna med dagens "punkter" .
 
Började dagen med att förlänga mina fransar, sen hem och bytte om och drog direkt till stallet för stalltvätt. det tog nästan hela dagen :)
 
Snodde middag hos mor och sen tillbaka till stallet för att rida en sväng på Figge. Blev en tur på 25 minuter, med mycket skritt och lite trav. Tog även en stig i skogen som figge behövde lyfta på fötterna lite. hjärn gympa ;)
 
 
 
I går tisdags så jobbade jag till 16. efter det åt jag middag med älskling.
Åkte därefter en sväng till stallet för att rida figge, red honom på ridbana. travade lite bommar på volt och även galoppbommar. Pigg och otroligt fräsch häst som bara ville mera :D
otroligt kul att kunna rida ordentligt igen :D
 
Efter det bytte jag om för att köra till ön.
bild från en otroligt härlig kväll i gräsö/Öregrund med bästa herr och fru wickman :D
 
nej nu är det dags att slappa lite vidare ;)
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0