nytvättat

nu på kvällen så har jag tvätta min bil utvändigt och kan säga att det behövdes.  ;)
 
dagen började annars med lite jobb, efter jobbet så handlade jag både på melins, skoaffären och coop. sen hem och lagade pannkakor :D gott!!
 
en ridtur tog jag och figge idag med, jobbade med kort samlad galopp, dock ville figge galoppera fort men ibland var han mera arbetsvillig ;) såklart gjorde vi det korta stunder då han inte är helt igång än .
 
Lag in nytt spån i boxen med, så nu är det hur mysigt som helst. :D
 
Hälsade på mammi och kent med på kvällen och sen tvättade jag ju bilen , nu är jag ny duschad och ska nu slå igen och gå och sova :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0