Jobb och stallet

Idag har min dag gått i ett, jobb först som vanligt. Fick dra en sväng till Östhammar på morgonen och sen lägga platter resten av dagen eller ja jag lag dom inte utan jag bärde fram platterna till Marma :) 
Efter jobbet stack jag direkt hem för att packa väska och dra till stallet för att ha stallmöte och grillningen. Mycket trevligt :D 
Efter mötet så tog jag, Elin och Katja oss ut på en mysig ridtur på 1 h. Med mycket glada och pigga hästar. Figge hade svårt att hänga med tjejen sin ;) 

Nu ligger jag i sängen nyss hemkommen från stallet , sen kväll idag ;) 

Igår när jag var hos mamma så fick vi besök :D 

Så Himla söt igelkott ! 

Nej dag att sova kanske :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0