Lycklig tjej som idag

Klarade uppkörningen för taxikort. Så jäkla härligt och den posetiva orden som han sa om min körning värmde gott :D 

Nu ska alla papper skickas in och endel pengar ska dras så hoppas jag att transportstyrelsen godkänner mig :D 
Jag har klarat tre uppskrivningar. kartprov, säkerhet och beteende och sist men inte minst lagstiftning . 
Åååh såklart körprovet . 

Nu ligger allt i transportstyrelsen händer och se till att jag får mitt taxilegitimation. :) sen är det bara att jobba extra !!! 


Sen efter körningen vart det lite jobb, efter jobbet skulle jag rida Figge men icke. Han ville absolut inte komma in, herregud vad dom sprang . ! Aja vilodag blev det men det gjorde ju inte så mycket då regnet öste ner. :P 

Nu är jag i skämsta  . Ovanligt va för en helg ;) 

Snart blir det tacosmys med hjärtat och lets dance :) 
Härlig helg på er alla :) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0