Stressig dag men nu ligger man i

Sängen 

Jobb först på schemat för dagen som vanligt, ingen nyhet. Dock lite tråkigt väder med regn :/ 

Efter jobbet så packade jag ihop alla mina kläder hos pappa för att flytta dom. 
Vart en hel del. Usch så mycket kläder. 

Men men nu är allt på plats! 
Efter att jag hade lämnat de så åt jag mat hos mamma och Kent, supergott :D 

Sen drog jag iväg till stallet , mockade och red i regnet . Figge fick en lättare uteritt på en halvtimme. Små kolla lite på riksvägarna runt om. 


Figge i nya stallet, lite jobbigt att hålla reda på alla andra hästar ;) haha 

Nu ska jag sova och ladda upp för en ny arbetsdag imorgon . 

Hej hopp ! 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0