värmen får gärna komma tillbaka.

 
men till fredag skulle den komma tror jag :)
 
full fart med jobb, hästarna och packa nu. hinner inte med så mycket annat.
 
Vi har lagt asfalt måndag och tisdag så det innebär att jag blir lite extra trött . ;)
 
Figge då, fick gå ett lättare travpass igår, som att han tävlades i söndags.
 
I dag fick han ett ordentligt dressyr pass på åkern eller ja så mycket dressyr det kan bli på denna häst ;) Han protesterade lite grann idag, ville inte jobba ville ha det enkelt men det fick han inte.
 
mitt vilddjur.
 
nej nu ska jag slå igen datorn och packa lite till och sen sova, sjukt trött.
 
Imorgon blir det fullt upp med jobb, hästarna, fransar, spåna upp och så kommer kanske hjärtat hem imorgon.
 
ha de bäst !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0