Måndag måndag härliga måndag

Börja jobba tidigast imorse hela en halvtimme innan normal tid ;) 05.30 ! Haha 
Asfalt på schemat idag, dagen gick verkligen i ett. 

Slutade kl 15 . Stack upp till stallet för att skritta ut på stjärnan. Innan mörkret infaller . Blev en 25 minuter skrittur barbacka :) härligt ! Inga krav alls bara vara ! :) Figge var nöjd och ja me . 

Efter det gjorde jag klart stallet och sen åkte jag hem och lagade mat. Nu på kvällen har vi gått en sväng ner till Tierp och hem igen. Lagom kallt ute bara man håller igång och går snabbt ;) hihi 


Nej nu är det dags att sova igen, jobb imorgon igen . Ovanligt ;) fast i morgon börjar jag 06.00 rena sovmorgonen , eller inte ;P 

Sov gott ! 

Svart som natten ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0