Äntligen efter 5 månaders ofrivilligt uppehåll från tävlings banan är vi äntligen tillbaka :D

 
 
I går var vi i väg på tävling på Grs, så jäkla kul att bara tillbaka. 110 och 120 stod på dagens schema.
 
Vi började dagen med en 110 , framhoppningen kändes sådär, tur att jag har bästa mamma med mig som "rättar" till mig när mitt självförtroende sviker mig.
 
Vi gick in i 110, till första hindret var jag sjukt nervös men när vi seglade över de så fick jag ett leeande på läpparna hela vägen igenom banan, jag bara njöt :D
https://www.youtube.com/watch?v=ER7-btEHn7Y&list=UUn8ctYpNA15d6jttxzXy6Gw
 
( vet inte längre hur jag lägger upp videona)
 
Supernöjd med rundan, till 12:an vart det ett missförstånd, jag skulle ta en sista förhållning men hade inte skänkel om så han bröt av till trav så jag lag en volt. hade redan rivit ett hinder. men som sagt jag är supernöjd ändå :)
 
Med en bra känsla i kroppen så bestämde vi oss för att även tävla 120 klasen , framhoppning där kände jag att vi hade hittat helt tillbaka till varandra och vårat team till tsm. gick in med en superkänsla till banan. och som vi red. vilken känsla och vilken häst jag har. :D
https://www.youtube.com/watch?v=-l5kdsNa3wY&list=UUn8ctYpNA15d6jttxzXy6Gw
 
Herregud denna runda gav oss en 5:e plats av ca 80 starter. :D
Min älskade fina häst<3
 
Vilken härlig start  efter vårat uppehåll. så jäkla glad att jag har denna häst :D <3
 
Nöjd ryttare, häst och hästskötare åkte hem med humöret på topp ;) hihi
 
Nästa tävling är om 2 veckor, längtar som satan :D <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0