äntligen tillbaka efter att ha fått tillbaka internet

I söndags natt åskade ( en vecka sedan) det så då dog  vår internet uppkoppling, fick det tillbaka igår.
 
Min lördag morgon har varit kanon .
Jag hade alltså morgon fodringen,  red figge direkt på morgonen, vart lite hoppning. styrka. Gick lite väl fort ibland men jag är van xD haha knäppa häst. Vi red så mycket så martingalen gick sönder, skämto sido. Figge röck upp skallen och då gick den av´:/
Bara att köpa ny och jag som var i Valbo igår :(
 
Mockade och fixade stallet, fyllde på vatten och hö. Nu är hästarna nöjda ett tag :)
 
Nu har jag precis rört ihop en bulldeg som står och jäser.
20 minuter till sen ska jag börja igen.
 
Igår lördag var jag och johanna till Valbo en snabbis eller ja ;)
 
Fick med mig lite hem XD Vinterjacka, troser, ljus, mjukisdjur, ungsform och lite till. En trevlig dag med Johanna.
 
Väl hemma så fixade jag stallet och sen på kvällen var vi till syster och Pelle en stund. super trevlig kväll men mycket prat :D
 
Nu är det dags att sätta fat på dagen igen :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0