Lördag

Inatt bokade jag detta 😍

Jag och mamma ska Ă„ka och kolla, ska bli sĂ„ jĂ€kla kul !!! :) lĂ€ngtar !!! 

Idag har jag sovit fram till 12 sen har jag spĂ€nderat lite tid i stallet . Borstade en otroligt skitig hĂ€st ;) 

Vi red ut en svĂ€ng och jobbade mycket med galoppen. En lugn och balanserad galopp . Han var riktigt fin idag :) 

Nu ligger jag i sĂ€ngen och kollar pĂ„ hĂ€sthoppning pĂ„ datorn 


MĂ„nga duktigt yngre ryttare med :) 

Nu ska jag snart sova en svÀng sen Àta . Blir att Äka till jobbet och jobba natt igen :)

Ha en hĂ€rlig lördag kvĂ€ll gott folk :) 













Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 frÄn Vibygard.se , dÄ hade han bara hopp trÀnat 5 ggr. DÀr ifrÄn har vi sedan tagit oss hela vÀgen upp till 120 klasser. Figge Àr en helt underbar hÀst att ha att göra med, sÄ otroligt lÀtthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" Àr min gamla tÀvlingsponny som nu gÄr och har det vÀldigt bra i dom stora hagarna hÀr hemma.

RSS 2.0