Slutet på denna vecka söndag

Jaha få var det söndag igen och ny arbetsvecka står vi inför :) 

Idag sov jag till 11 ungefär , åt frukost och sen åkte jag direkt till stallet. Väl i stallet började jag med att mocka och sen fixa det sista i hagarna . :)

Ny tråd uppsatt och den gamla tog vi bort :) 

Efter det så klippte jag Figge. Så nu är han snygg igen :) sen tog vi en ridtur på 50 minuter . Bara arbetet i trav idag . Han var trött på slutet och började krångla men fick ordning på det som tur var, jag gav mig inte ;) 

När jag åkte hem så handlade jag veckans mat. Har gjort en matlusts för denna vecka . Har tröttnat på att åka till affären hundra fjortielva gånger om veckan ;) 

Väl hemma så började jag laga älggryt . 




Riktigt gott blev det om jag får säga de själv ;) 

Nu har vi precis tagit in alla blöta hästar jag och älskling. Täckade om . Jäklar vad det regnade. 

Nu ska jag sova , ladda upp för ny vecka och nya möjligheter. 

Tävling ihelgen 😍😍😍 


❤️



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0