Söndag och måndag

I söndag tog jag en härlig sovmorgon. Åt frukost framför tven till 12 tiden ;) 

Sen drog jag iväg till stallet och fixade lite där och red min fina häst. Vi skrittade ut i 40 minuter ungefär i det härliga vädret. Han var verkligen pigg och glad 
Efter det när Jag kom hem så bakade jag lite bullar . Ny form på bullara med ;) Haag 
Men bra goda blev dom :D 
Sen resten av kvällen hälsa vi på Robins kusin, vart kvar lite väl längre ;) 

Igår måndags så var det åter dags igen att jobba lite . Jobbade fram till 16 stressa i väg hem bara för att byta om och hämta pengar till hovslagaren som kom kl17 jag var i stallet 16.50 ;) stress stress. Figge fick nya skor men fick vilodag :) 

För efter stallet stressade jag hem för att duscha och sen vidare och äta med ett häng på brorsans . 
Gott och mätt blev man ;) 

Skriver mera ikväll om gårdagens hoppträning :D 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0