Tisdag morgon och uppe med tuppen 😊

IgĂ„r mĂ„ndag sĂ„ sprang dagen ivĂ€g . Jobbade först, lite asfalts lĂ€ggning, körning av en grĂ€vare och justering för kommande asfalt. 

NĂ€r jag kom hem stack jag direkt till stallet för att rida , hann precis att rida klart innan mörkret lag sig helt. Otroligt pigg och tittig hĂ€st idag , men fin :) 

Fixa allt klart i stallet. 

Hem slĂ€ngde mig in i duschen för att sedan dra till stan med hjĂ€rtat och hans mor. Blev inget handlat för mig men dom tvĂ„ handlade. Jag följde bara med som sĂ€llskap ;) 

VĂ€l hemma runt halv 10 sĂ„ Ă„kte jag för att ta in hĂ€starna. Sen ropade sĂ€ngen pĂ„ mig. 

Det var min lĂ„nga men snabba mĂ„ndag ;) 

Denna dag lĂ€r bli lika lĂ„ng med hopptrĂ€ning kl halv 9 pĂ„ kvĂ€llen :0 

Ha en hĂ€rligt tisdag :) 




Kommentarer

Kommentera inlÀgget hÀr:

Namn:
Kom ihÄg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 frÄn Vibygard.se , dÄ hade han bara hopp trÀnat 5 ggr. DÀr ifrÄn har vi sedan tagit oss hela vÀgen upp till 120 klasser. Figge Àr en helt underbar hÀst att ha att göra med, sÄ otroligt lÀtthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" Àr min gamla tÀvlingsponny som nu gÄr och har det vÀldigt bra i dom stora hagarna hÀr hemma.

RSS 2.0