Hoppi hopp

Nu på kvällen har jag och mamma varit på tirk och hoppat lite. Blev ingen hoppträning då Niclas var sjuk men då rider men lite för mamma istället ;) hoppade lite små hinder först och sen hoppade vi en bana på 115 till 120 cm högt. Fick en bra känsla och Figge hoppade super fint. Bara matte som inte ska banga ur utan att lita på min och hästens förmåga. Vi kan detta så jäkla enkelt i alla fall en bana på ca 120 😊 super nöjd med dagen hoppning även om det inte blev som planerat. :) 

Nu taggar och jobbar vi vidare :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0