VM- vecka, sjuk och sjukskriven

 
 
Denna vecka har inte varit så bra, har haft feber, ont i halsen.
 
Men som tur är har det varit VM på tven :D
Två av dom bästa ryttarna för Sverige, vilka rundor alla har gjort i veckan även om det inte nådde ända fram så kom vi på en 5:e plats och "våran" plats i OS är säkrad :D
 
det bästa av allt att Roffe leder tävlingen med ganska så stor marginal.:D
 
som sagt min vecka har varit att vila så mycket som möjligt.
 
I onsdags så fick min bil nya däck, det behövdes kan man säga xD
 
Att dricka varm oboy när  man har ont i halsen är underbart ;)
 
I går torsdag så åkte jag till min älskade mormor på plättlunch, hur gott som helst och så länge sen man fick mormors goa plättar. super trevligt att tillbringa em hos mormor och Yngve :D <3
min älskade mormor :D <3
 
Senare på kvällen när hjärtat kom hem så åkte vi till stugan för att åka lite båt. premiär tur för mig i nya båten. den gick fint :)
hur vackert som helst.
 
 
nu fredag morgon så har jag varit i stallet någon timme på morgonen, hade utsläpp och alla hästar stod inne i natt.
Mockade jag gjorde iordning figges box, gick även en promenad med honom. Han "råkade" sätta sig på rumpan i mitten av veckan så han är svullen i vänster bakben. Inte halt eller så bara svullen, speciellt på morgonen. Men nu är han back on trackad i hagen och hoppas att den lägger sig :)
 
Figges öga ser hur fint ut som helst nu och hans "plåster" är helt borta nu :)
 
 
 
Ha en härlig fredag gott folk.
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0