bakat hela dagen me syster !!

(lånade bilder från nätet)
bakat lite till kalaset på fredag med syster och Ville.
hoppas att gästerna gillar detta också.
 
 
härlig dag med mycket skratt och god lunch ;)
 
 
nu på kvällen har jag ridit Curre, i dag travade vi bara ut. FÖRSÖKTE jobba honom, men idag var han inte lättarbetad, hihi det var för kul att rida ut för att arbeta ;) söta lilla  häst. träffade på några rådjur idag också utan att han reagerade allt för mycket som förra gången . hihi
 

Nu har jag kollat på bonde och de är bra gäng iår ;) längtar tills i höst !!!
 
ha en bra måndagskväll!!
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0