hoppträning med Curre+ onsdag

gårdagens hoppträning gick bra :)
 
började påå topp, någon gång i mitten fick jag för höga krav p mig själv med vi slutade passet på topp igen. Har verkligen en otroligt ärlig häst som verkligen ger allt för mig som ryttare.
Lite press på mig själv då att han är så ärlig att jag måste rida honom så "rätt" till hindret. fast att jag inte behöver ha den pressen ;)
 
vi hoppade olika linjer och sen en lång banan på 11 hinder och 13 språng.
 
Nöjd med gårdagens träning :)
 
 
idag har vi varit ute och GASAT rejält, mycket galopp i hög fart ;)
duktig häst som galopperade på bra i blåsten.
 
nu ska jag vila lite innan jag ska iväg och jobba natt.
 
 
ha de bäst .

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0