Lugn förmiddag, effektiv eftermiddag

Det det väldigt lungt idag ända till 12 då var det dag att åka till besiktningen med min transport som blev färdig lagad igår kväll . 

Nu gick de igen, godkänd stämpel i rumpan . Min älskling kan laga han ❤️ vad skulle jag göra utan honom ;) 

Efter besiktningen så lunchade jag med syster och ville . Alltid lika trevligt . Gud så fort ville växer inte så liten längre ;) ❤️ 

Efter lunch dejten så åkte jag till stallet , lät transporten sitta kvar på bilen . Så när jag kom till stallet så last tränade jag curre , gick riktigt bra till slut . Han latade sig själv några gånger 

Från för 3 månader sen inte vilja åka transport till idag när jag kan lasta honom själv . Målet är uppnått. Så min mor inte alltid behöver följa med oss . Bli lite mer självständig igen . Även fast jag älskar mammas sällskap så klart ❤️ 

Sen red jag ut med curre , glad och pigg var han . Övade på att han skulle komma tillbaka på små hjälper . Gick över förväntan 👍🏻 


Efter myste vi lite , han fick äta lite gräs påvägen ut mot hagen . Gott sa curre :) 

Efter ridturen så fixade Jag stallet och sen åkte jag hem duschade och lagade mat. Nu sitter jag i soffan och kollar på tv :) 

Ha en bra onsdags kväll :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0