sekunden man ångrar bittet

 
 
haha tog av täcket en sekund innan typ, denna sekund ångrar jag de, jäklar så dammig han blir , ååh det är hoppträning i kväll xD hahah
 
så kan de gå.
 
idag har jag mockat ur Curres halva hage, halva kvar kanske blir på måndag resten.
det tar sin lilla tid att mocka och det får inte plats mycket i kärran xD
 
sen fick han nytt vatten och hö.
 
efter det var det lunch time, efter lunchen började jag städa huset och är klar nu så då började jag med maten.
nu funderar jag på om jag ska springa men motovationen är inte på topp ;) haha
 
 
 
ha en fortsatt bra tisdag, nu ska jag ladda inför hoppträningen ikväll :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0