taggad till tusen men vände på en fem öring

 
 
 
oj vilken dag skulle ha tävlat allt var klart och vi var påväg när jag märkte att allt stod inte rätt till med transporten, var bara att lasta ur och  rida hem igen xD ojoj
 
som jag hade längtat till att tävla idag, nu skjuts våra planer allt lägre fram och jag får nog planera om igen.
 
istället för att tävla  på hoppade jag lite hemma för att mor kunde fotta :)
hoppade 5½ an idag och utsprånget hamnade på 120 i alla fall :)  hoppade mig många gånger ur sadeln ;P
 
vilken utveckling det är på curres framben, bara på 3 månader. finns självklart mycket kvar att träna på men vilken skillnad :)
 
stallet klart kl 10 då. efter de har jag mest legat i soffan helt död, förkylningen har kommit tillbaka och jag kan knappt prata nu. hoppad att jag kan göra de i morgon, underlättar på jobbet om jag kan prata ;)
 
nu ligger jag och kollar på finalen, paus just nu så passar på at skriva lite ;)
 

hoppas att eran vecka kommer börja bättre än min ;)
 
god natt snart efter 00.00 ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0