En morgon och fm i stallet/ridhuset

I morse hade jag utsläpp, jäklar så lång tid det tog när det hade  kommit så mycket snö 🙈 

När väl alla var ute så latade jag och mamma curre i transporten för att åkt till ridhuset :) 
Vi hoppade lite idag , hoppade 5 och halvan och avslutade med ett lite räcke och oxer :) tar ett tag att lära känna varandra och hitta styrkan . Med lite styrka blir detta kanon bra :) 

När jag var klar skickade jag upp mamma för att trava och skritta av curre. Medans jag plockade bort hindren :) 

Efter ridhuset så mockade jag stallet och var där till 11. Så blev en riktigt lång fm i stallet 😊 
Någon som har varit arg på hönätet :) 


Gav han även slickstenen, efter 2 minuter såg den ut såhär ;) 
Han lyckades få ur den ur plats lådan och stod och slängde med den ;) knäppa häst ! ;) 


Nu har jag ätit lunch , ska försöka komma ur soffan ;) blev sjukt trött 🙈 

Ha en härlig söndag ! 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0