fifty shades of grey. . . . ! ! ! !

 
 
äntligen är filmen här!!
har längtat att få kolla på denna ända sen jag läste ur boken, jättebra film och ja filmen levde upp till boken.
en härlig torsdagskväll med biomys med stora syster och Crisse.:)
 
dagen i annars har jag jobbat fm. gick sjukt bra att jobba ;)
 
efter jobbet fixade jag stallet, mockade och myste med Curre ute i hagen bara idag, vilodag. en välförtjänt sådan :)
 
väl hemma från stallet så började jag baka bulla och sen vart det bio.
 
nu sitter jag i soffan och kollar på djurskyddarna.
 
livet leker just nu!
gårdagens kvällsbak efter jobbet :)
 
nu är det bara lite fix till innan vi firar älskling på måndag. <3
 
ha en trevlig torsdags kväll !
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0