Helgen har flygit förbi .

Här hänger man inte med, helgen är över. Ny vecka nya möjligheter . 

I lördags så longerade jag bara curre utan några krav alls. Han fick springa som han ville . 

Försökte även ta någora fina kort på Cure men gick ju sådär när han ville gå efter mig hela tiden xD 

Efter stallet var det bara att börja byta om till kvällens roligheter . 30 års kalas med maskerad och filmernas värld . 

En otroligt rolig kväll med mycket skatt och lekar :) 

I söndags vart det sovmorgon ;) 

Efter det städade vi hela huset och fixa det sista inför hjärtas födelsedag . 

Jag red curre också hann jag med innan det blev mörkt och kallt ;) 

Redo för ridtur bara hästen som fattas . 
Vi övade mycket på galoppfattningar. Börjar bli riktigt duktig :) 

Sen vart det matlagning på kvällen :) 

I går måndags så jobbade jag först. Efter jobbet blev det stallet och sen fixa till allt innan alla skulle komma och fira hjärtat som fyllde år :) ❤️ 
Tack till alla som kom och fira :) 

Nu idag tisdsg så har jag varit i stallet och mocka . Ska snart och jobba lite innan det blir hoppträning i kväll :) 

Ha en bra tisdag :) 




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0