lördag morgon

 
 
då var det helg igen :)
jag hade morgonfodringen idag så kom upp i tid till den härliga morgonen.
tror silver håller på lär Curre allt han kan, såhär ser det ut varje morgon stallet ;)
 
hästarna har hö och vatten i hagen så dom blev nöjda. mockade jag gjorde klart stallet. nu är det bara ridningen kvar i em :)
 
nu har jag precis ätit frukost.
 
 
i går fredag så jobbade jag på morgonen, efter jobbet var jag tvungen att bygga hage då min häst bestämde sig för att hoppa över tråden. xD
nu ligger tråden på 170 cm så hoppas inte att han hoppar över nu ;)
 

 
 
dags att göra sig i ordning till att åka till stan med Jessica.
 
ha en härlig lördag i solen !!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0