Tisdag, ny vecka har börjat !

Då var vi här igen ny vecka och nya möjligheter. Mycket som ska hinnas med ;) ojoj

I går måndag började jag dagen med att ha utsläpp. Alla stod och åt frukost medans jag gjorde klart stallet, efter de så blev det en ridtur för mig och curre. övade mycket galoppfattningar och avsaktningar. Började gå riktigt fint på slutet men då fattade vi inte galoppskänkeln istället men avsaktningarna blev bra ;) lite trött kanske. 
Vi pulsade öven lite i snö :) 

Efter ridturen var det bara hem och duscha och sticka till jobbet :)

Efter jobbet stack vi till Arlanda för att hämta hem svärmor . När jag kom hem sen så kollade jag på ryttarprinsen. Sjukt bra program :) 

Nej nu är det tisdag och jag börjar snart jobba . Ha en bra dag 😊 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0