bästa start på dagen

 
 
eller inte !
 
började dagen med att försova mig, skit kul .! INTE . hatar att göra de.
 
men väl nere på jobbet, så gick dagen fort.
 
efter jobbet stack jag till stallet direkt. Idag red vi ut för första gången.
vilken guldklimp jag har , brydde sig varken om bilar , lastbilar eller broar :D
 
idag galopperade vi, en otroligt mysig ridtur i solen.
 
sen gjorde jag klart stallet, fyllde på vatten och hö i hagen. härligt att Curre kommer travandes till mig i hagen för att se vad jag gör :D
 
nu sitter jag mätt i soffan efter ha ätit med hjärtat, Martin och emma.
 
nu blir det slapp och tv tittande resten av kvällen :-)
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0