fredag bästa dagen på veckan

eller ?
 
 
Nu ska jag snart går och göra i ordning mig till veckans sista jobbar dag :)
 
veckorna bara flyger förbi
gårdagen gick dagens snabbt, jobbade först sen åt vi goa våfflor, sen åkte vi till J och M och fika. därefter brände jag ner till stallet för att mocka och ta in pellan och figge.
jag känner mig lite små hängig så jag har tagit ett uppehåll med mina promenader för tillfället, vill inte riskera att bli mer sjuk och inte skynda på ut brottet heller
 
Dags snart att börja springa vårruset och tjejmilen närmar sig xD
 
 
hoppas att ni får en bra fredag :)
 
bjuder på en härlig sommarbild av min skönhet <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0