inställd skövde resa pga snökaoset.

 
nu skulle jag och mamma varit i Skövde men tack vare allt snö och blåst under natten så stannade vi hemma och tur är väl de. jäklar så mycket snö det har kommit. vi skjuter upp detta äventyr till nästa helg och hoppas på bättre väder då.
 
jag hade stallet nu på morgonen och ja det tog en bra stund att släppa ut alla hästar och fixa iordning allt xD
Hade en härlig mysstund med min bästa vän med innan jag släppte ut honom i snöstormen. <3
 
Min bil fick jobba bra för att komma till och från stallet och även på våran plan här hemma, lite väl mycket snö tyckte den :P
 
Väl hemma så skottade jag gården eller ja inte hela alla ställen där vi inte kommer åt med traktorn ;) bra tung snö . men man lär väl ut snart igen om det fortsätter såhär :)
 
nu ligger jag och kollar på skidor på tv.
 
Ha en härlig söndag .
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0