Dagen slutade med solsken

Min lediga vardag på länge nu , började dagen men en skön sovmorgon :) 

Sen en lång frukost innan jag åkte till tierps spa och fick ansiktsbehandling . Så otroligt skönt , och skönt också att hon tyckte att min hy såg bättr ut. Som jag precis jag känt men det är en bit kvar :) 

Efter de lunchade jag med syster och ville 

Gick bra för mig att mata ville med, speciellt när han gnuggade händerna i hela ansiktet men gott var de tydligen ;) 

Efter de åkte vi till barnboden då solen fortfarande lös med sin frånvaro . Efter besöktet där kom solen så vi åkte till mamma och polade Oss lite :) 

Ville svalkade fötterna skönt i poolen :) 

När jag kom hem så åt jag mat, plockade lite i rabbaterna och satt mig i solen ett tag till innan jag efter 20 tiden åkte till stallet för att rida . Varmt med curre jobbade på bra , blev bra svettig med ;) 

När jag kom hem så beslutade jag mig för att springa . 

Tror min telefon var tröttare än mig 0 km på 33 min xD haha nja byter ut 0 an mot 6 km så blir det mycket bättre :) 

Nu är klockan snart 24 och dags att sova kanske ;) 

Ha en bra dag i solen imorgon för de ska jag ja ;) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0