Debuten klar . . .

 
 
då var den "avklarad" våran debut tillsammans i tävlingssammanhang.
 
8 fel blev vårat första resultat tsm, är grymt nöjd. Curre skötte sig jätte bra. hoppade riktigt bra glömde frambenet på två hinder bara ;) inte bästa starten på 1:an men kommer i halv trav galopp så han glömmer benen och sen 6:an kommer vi lite tokigt.
 
men helt okomplicerad är han.
 
c
 
Otroligt cool häst har jag haft hela morgonen, många hästar springer på tråna, stegrar, skriker och är allmänt bråkiga. medans min fina 5 åring inte bryr sig ett dugg:)
 
nu jobbar vi vidare några veckor och nästa tävling är v. 16 :)
 
Nöjd ryttare <3
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0