fredag, lördag, söndag och måndag nu tisdag

mina dagar som har varit har det gått i ett xD
 
vi börjar med  fredagen, fixade ju stallet på morgonen som drog jag till jobbet, direkt efter jobbet (slutade lite tidigare) så stack vi till stan, macke, johanna, jag och hjärtat. Åt riktigt god mat i stan och mycket trevligt sällskap :)
 
när man kom hem sen så vart det sängen direkt då klockan ringde kl 0430 i lördags ;)
Då var det dags att åka till mora för att mor skulle åka Tjejvasan, riktigt härlig dag med både mormor och mamma :D
 
kö in till starten xD
en otroligt lycklig mamma efter målgång :D
3 mil avklarad med inga spår alls på banan xD
 
väl hemma efter 19 tiden någon gång så åt jag kebbab, mums!
 
efter maten blev det stallet för att fixa i ordning allt till morgondagens utsläpp så det skulle gå så fort som möjligt .
 
Söndag morgon klockan ringade 0445. :P
 
åka till stallet för att släppa ut hästarna, gick fort. dock drog det ändå ut på tiden då curre lyckades krascha i foderhäcken två gånger så jag var tvungen att ta bort den. knäppa häst <3
 
efter ´stallat var det bara hem och byta om för att åka iväg och jobba 12 h . gick riktigt bra, dagen gick fort och det är kul att köra :)
 
väl hemma så kastade jag i mig mat för att sen dra till stallet och mocka :)
 
Curre har fått vila fredag, lördag och söndag :)
 
i går måndag så började jag dagen med att jobba, fick fint fint.
 
Efter jobbet så vart det många timmar i stallet, red en härlig ridtur, på en pigg men ändå lite turig häst som inte vill arbeta med mig igår ;) haha vårt första baksteg tsm ;)
efter ridturen mockade jag både boxen och mockade mycket i hagen, som börjar bli väldigt geggig just nu , hoppas att det torkar upp fort :D
 
sen blev det en lugn kväll och en morgomorgon idag tisdag, ända till kl 7 ;)
 
nu har jag kollat på hoppningen från Göteborg som gick i helgen, vilka ryttare och hästar :)
 
Nej nu är det dags att ta tag i min ledig dag :)
 
HA en bra tisdag, hoppträning i kväll :)
 
långt inlägg men med mycket bilder ;)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0