Ledig onsdag

Härligt med ledig dag , börjad dagen med utsläpp av hästar. Fixade allt i stallet och mockade lite i hagen igen :) 

Var i stallet några timmar ända till halv 10. 

När jag kom hem så gjorde ja lite godsaker som jag har varit sugen på länge nu ;) 

Efter de tog ja äntligen ta i fotoalumerna ;) skjutit på de länge nu xD 

Satt väl i allafall i 2 h och pyssla med detta . Sen tog lite saker slut så fick sluta för dagen men blev mycket gjort ändå 

Efter de fortsatte jag rensa grusgången som jag började på för en och halv vecka sen ;) 

Klippte gräsmattan gjorde ja me, fick något ryck där ;) 

Efter maten sen cyklade jag till mamma för att hämta posten , fick även med mig en hund hem ;) 

Söta Nelson fick springa hela vägen hem till mig för att bli av med lite energi . 

Det var väl min dag i de stora hela ;) 



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0