Ledig tisdag :)

Dagarna går och veckorna går.

Tiden räcker inte riktigt till . 

Idag har jag en ledig tisdag, började med en skön sovmorgon. Efter det drog jag till Furuvik och lämnade lite saker, sen vidare till pappa för att hämta välten. Vidare till stallet för att välta på ridbanan. 

Blev riktigt bra , får vi se hur länge detta håller ;) men det var väl ett år sen sist . :) 

Efter vältningen som tog 2 h, så åkte jag några ärende till pappa innan jag äntligen fick lunch vid 15 tiden 😉 

Nu har jag kollat på tävlingar, vill så gärna att tävlings säsongen ska dra igång nu på allvar . Vi har stulit oss från tävlingen i helg . 


Liten plan i alla fall . 

Nu ska jag snart iväg på stallmöte, härligt att träffa alla på engång . Händer sällan . 


I går jobbade jag förmiddag, direkt efter jobbet så stack jag till stallet för att veterinären skulle komma och kolla på curres tänder och Doras . 

Trött kille efter ;) 

Mitt hjärta fick en liten måndags fylla ;) ❤️ 

I söndags så hoppade jag curre på kvällen efter jobbet . I härligt väder . 
Curre hoppade bra :) 

❤️


 Duktig häst ❤️ 


Vilken hals min häst har fått 😍 vilken skillnad på bara en månad ! 😊👍🏻 

Mamma red curre både i fredag och lördags . 

Och förra veckan jobbade jag bara mest ;) hihi 

Nu ska jag slänga ihop datorn och bege mig till stallet . 

:) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0