3 april 25 år och 1 dag gammal

Haha i går fyllde jag magiska siffan 25 ;) 
Började dagen med utsläpp och drog i väg till ärk (hemma klubben ) med curre och mammi för att träna dressyr för Cissi Gustafsson klockan 8 på morgon ;)  Denna helg igen . 
Vilken bra träning och så fin min häst var i traven . :) galoppen var jobbig denna träning antagligen för att jag börjar komma åt curre ordentligt på engång och då försöker han komma undan när de blir jobbigt . Men jag gick vinnare ur detta och fick till en riktigt fin galopp ;) 

Väl hemma istallet igen så mockade jag och mamma smörjde utrustningen ;) 

Sen hem för att granera smörgåstårtorna och de tog ett tag kan man säga ;) 

( allt väl framme på bordet ) 

Sen var de bara att invänta gästerna som kom runt 16 tiden :) 

Fick en riktigt fin present av älskling , är man hästnörd så blir man super glad över en pall med spån ;) ska tillägga att jag även fick en klocka och armband av älskling :) <3 
Fick även superfina och bra presenter av min familj, vänner och släkt :) tusen tack igen <3 



På kvällen var de premiär för den sista Beck filmen . Sevärd men inte den bästa Beck filmen . :) 

Idag har jag jobbat, 9-18 väldigt lugn dag på jobbet . Sen hem och laga mat , en sväng till tomten och vidare till stallet . Curre fick vila idag då tiden inte räckte till . Lastade in alla spånbalar på ladan, mockade och hade insläpp .

Nu ligger jag o sängen och tänkte sova . 

Hoppas att ni har haft en underbar söndag :) 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0