Helgen går med rasande fart . . .

hinner inte med ett dugg känns det som att göra listen blir bara längre och längre inför tisdag när allt helst ska vara klart. :O känns tufft just nu ;)
 
I fredag jobbade jag hel dag kan man säga, 6-16 ( vi är bara två som jobbar nu så dagarna blir långa och varje dag (vardag) )
 
 
efter jobbet åt vi lite snabbt innan det var dags att åka upp till tomten och greja lite.
Sen blev det en kväll i soffan, så skönt efter veckans sena kvällar ;) men roliga kvällar :)
 
Mamma fixade Curre med både i fredag och i går lördag . . :)
 
i lördag (igår) fick jag ledig från jobbet, annars är det min jobbhelg.
Så tog en välbehövlig sovmorgon innan vi var till XL -bygg och handlade lite saker till tomten :)
var kvar där till strax efter 14 tiden då det var dags att byta om till lite finare kläder och fira bästa mormor( som fyller i dag söndag) men firades i går :)
grattis bästa underbara mormor på 65 årsdagen och för allt gott vi fick äta i går :D <3
 
i dag söndag så var det dag att åter inta stolen bakom datorn på jobbet och styra grabbarna på alla dessa reser.
Efter jobbet blir det att laga mat och sen fixa insläpp av hästarna och om tiden finns även hinna motionera hästen :D
 
Ha en bra härlig söndag i solen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0