Igår torsdag

Så jobbade jag först fm pass , lagom med jobba åt mina chaufförer . :) 
Hade även sällskap på jobbet idag :) 

Så snäll hund :) 

Sen när jag skulle gå hem så öppnade himmelen sig igen fast att de var fint väder på morgon . Så hem och tänka igenom vad man skulle göra . Sitta inne hade jag inge lust med och inte rida i ösregn heller ;) 

Så jag drog till stan (som jag hade tänkt gjort idag ) 
Gävle och Valbo blev de . I Gävle stanna jag på rusta , stadium outlet och Biltema . På rusta blev det lite bra ha saker . Schampo, balsam , deo, topps, krämer och de roliga toapapper ;) haha. På stadium var de köp av en present och sen ett par tunna schorts till mig( utlandet ) och en vatten flaska . På Biltema vart de en vindrute torkade i bak men jag hade tydligen haft söder mera på dem så vindrutetorkarna gick inte att sätta dit xD hoppasan . ! 

Sen vidare till Valbo, där första stoppet blev hööks , vart ett par ridbyxor, luva och smörj grej . 

Sen vart de Intersport och köpa flip flop till semestern , även hm för att köpa 1 1/2 bikini ;) haha men så svårt de var att få tag på flip flop nu xD 

Sen vart de bara strosa i affärerna innan jag åkte hemmåt . 

Väl hemma så åt vi subway macka och sen drog jag till stallet och fixade det . Regnade fortfarande så curre fick en vilodag . Hästarna såg inte allt för roade ut i hagen . Men nu hoppas vi på sol och den verkar komma i morgon och i helgen :D 

Söndagens väder gillar jag ;) 

Nej nu är de fredag morgon och dags att ta tag i dagen , dock börjar jag få bra ont i haslen men det ska jag försöka tränga bort har inte tid att bli sjuk nu ;) 

Upp mot frukost och sen mot stallet för att åka och hoppträna för bästa Linda :D 

Ha en bra fredag :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0