Måndag den 11 april

Helt ledig dag , Gud så skönt ;) 

Fixade hästarnas hage då min biter på stolparna så dom ramlar .  Bytte även ut tråden mellan hagarna så elen kommer bättre fram . Mockade även lite i hagen . 

Sen gjorde jag lite småärenden innan jag satt mig i solen och sola lite . Råkade somna ;) varmt och skönt !! 

På kvällen var de dags för hoppträning . 

Lite av de vi gjorde ,lite studs böjda linjer och kombination + tre räcken på rad för att få lydiga och lyhörda hästar :)  lite seg häst men han gjorde sitt jobb. Fick till några riktigt bra språng . 

Kom hem kl 12 på natten som vanligt ;) hihi härligt med sena träningar . 

Tisdag 12 april 

Stallet på morgon innan jobbet , red ut på curre . Bara för att checka av efter gårdagens träning . 

När jag kom hem så tänkte ja, jag hinner inte gå min runda så jag springer några km så går de fortare ;) 
Första springturen för i år gick över förväntan . 

Sen hem duscha och göra sig iordning för jobba , cyklade även till jobbet ;) 

Kom hem efter 19 , tog mig upp till tomten för att hjälpa till lite innan sängen kollade :D 

// Matilda 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0