regnet det bara öser ner

lyckligt visst, så har de slutat regna men hjälp så mycket det kom. :P
 
idag hade jag utsläpp i ösregn då ;) velade fram och tillbaka om jag skulle rida eller ej men bestämde mig för att rida ändå :)
vi vart lite blöta, men curre var fin hela ridturen. Jobbade mycket i galoppen. Fjantade bara en gång :)
 
sen hem och fixa innan jobbet, em jobb stod på schemat.
 
igår var det min ledig tisdag, började dagen med sovmorgon och LÅNG frukost . innan jag åkte till syster och Ville på lunchdejt :)
 
väl efter en LÅNG lunch i munga så åkte jag hem för att byta däck på bilen, transporten och släpkärran :)
tvättade även transporten utvändigt och städade i garaget innan jag gick in för att laga mat.
 
Senare på kvällen hade jag insläpp så jag red en sväng även på volten, hoppade lite över små hinder på åttvolt. Pigg och lite för på men fick till några bra i alla fall. Jobbigt när det är för roligt ;)
 
 
nu ska jag kolla på finalen på mästerkocken :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0