trött sista dagens som 24 åring

oj fredag igen, jag är dödstrött.
 
dagen har varit bra. gick upp tidigt i morse för att hinna göra smörgåstårta innan jobbet .
 
tre "tårtor" blev de . shit så lång tid det kan ta xD
hittade en trevlig överraskning när jag skulle flytta en skål uppe på skåpet idag för att göra lite palts xD någon som vill ha?
kan säga att denna ställde nog vi där uppe när hjärtat fyllde år i februari. haha skulle nog bara stå där en kort stund men glömdes tydligt bort xD
 
sen jobbade jag em.
fick en fin present av inger och Linda :D
super nöjd!!
kan även användas som vas med ikväll är de ljuslycka och så fin!!!
 
mamma fick sköta Curre idag, dom hade ridit på banan och det hade gått strålande såklart :)
 
Nu är de soffhäng, blir tidig morgon imorgon. :D
 
ha en trevlig fredag kväll :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0