Den stora dagen är inne

Idag var de dags , premiärturen är nu avklarad . Idag satt jag på Hoppe för första gången . Överlycklig ryttare ;)  Robin hjälpte till och höll i linan . Hängde först över honom och gick några steg och sen hade jag foten i stigbyglarna och hängde över lite till och gick även då . Hoppade av och sen tog ja över benet och satt på honom . Han reagera inte alls . Han bara gick där som inget annat . Som en riktigt stor häst. Robin ledde omkring oss lite innan vi avslutade för dagen . Så stolt över min lilla häst ❤️ 

Robin fick även knäppa kort såklart så man har de på bevis att man satt där på ryggen ;) haha  longerar honom såklart lite innan men de gick undan kan ja säga XD Robin kom lite efter oss och han var tydligen läskig så man kunde springa på lite fortare ;) haha knäppa häst . Nöjd med dagen :) 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0