Fredag början av slutet på veckan

Igår jobbade ja FM , slutade kl 12 och efter de tvättade jag min bil . De behövdes 🙈 ;)

Sen hem hängde på transporten för att åka till stallet . Så dagens "jobb" bestod av att öva lasta . Gick jätte bra idag . Gick in och ut flera ggr . Stängde aldrig då jag höll på själv men de var inga problem när jag hämtade honom :)

Sen myste vi lite i stallet innan han fick gå ut och äta hö i hagen :)

Sen tog jag tag i hans Box, går tydligen inte att ha bädd till denna häst just nu så Mockade ur allt och fyllde på med nytt spån så får jag mocka på "vanligt" sätt nu ett tag . Hoppas att han inte får liggsår , som figge fick . ✊🏻

Så han fick de mysigt sen när han kom in på kvällen ❤️

/ Matilda


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0