Börjar närma sig helg

Ja då var den regniga / snöiga söndagen snart förbi . 

Dagen började med en tripp till pappa för att släppa ut och mata djuren :) 

Sen vidare till stallet där ja hade utsläpp , alltså ringde min kl 6 imorse :P 

Red curre i blötsnön , på med täcken och kläder och ut. Kan säga att de inte var den mysigaste turen vi haft ;) 

Kom på att ja hade nya byxor ( eller vad dom nu kallas som bara är tyg på ovansidan) låg , så blöt på benen blev ja inte . Utsatt område annars , kommer garanterat använda igen . Har bara legat i 2 år innan xD haha
Pigg och busig häst . Som gärna hitta på saker att bli rädd för än jobba ordentligt ;) 

Väl hemma så var de bara duscha, äta frukost och sen åka i väg och jobba. 

Väl efter jobbet så tog ja mig en sista tripp till pappa med djuren . ( han är påväg hem nu ) 

Sen har de bara varit tven som lockat sen ja kom hem :) 

Nu är de dags att sova , kl ringer 5 imorgon ;) 


Fredag <3 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
The Fighter Vg
e.Carte d Ór u. Merzedes (F.4)
e.Robin Z- Labrador

"Figge" köpte jag vintern 2011 från Vibygard.se , då hade han bara hopp tränat 5 ggr. Där ifrån har vi sedan tagit oss hela vägen upp till 120 klasser. Figge är en helt underbar häst att ha att göra med, så otroligt lätthanterlig i allt.

Manique
"Nicke" är min gamla tävlingsponny som nu går och har det väldigt bra i dom stora hagarna här hemma.

RSS 2.0